Beta Balie Debat: Interactieve Architectuur voor Delft

Architectuur en Techniek: Interactieve architectuur voor Delft
Beta Balie Debat met prof. Kas Oosterhuis, Hyperbody TU Delft

Hyperbody is een onderzoeksgroep aan de Faculteit Bouwkunde van de Technische Universiteit Delft onder leiding van prof. ir. Kas Oosterhuis. De groep onderzoekt technieken en methodes voor het ontwerpen en bouwen van non-standaard, virtuele en interactieve architectuur. Pionierende technieken en methoden worden onderwezen en toegepast door onderzoekers en studenten. Als voorbeeld bijgaande afbeelding van het dynamische geluidscherm dat zich sluit om de trein. Motto: “Er is alleen een scherm als er geluid is”

Ook in Delft wordt de technologie van de toekomst ontwikkeld. We willen aandacht besteden aan de mogelijke verbanden en maatschappelijke gevolgen. Daarom is samen met de TU Delft, Studium Generale en Theater de Veste de Beta Balie gestart, het podium voor debat op het raakvlak van samenleving en techniek.