We do care! Maatschappelijke betrokkenheid van studenten tijdens en na corona

Recording: We do care! Maatschappelijke betrokkenheid van studenten tijdens en na corona

Corona is een verschrikkelijke tijd geweest voor iedereen, ook voor studenten. Maatregelen hebben een grote impact gehad op studie, sociaal leven en (mentale) gezondheid, maar toch laten studenten zich niet uit het veld slaan. De ‘Delftse aanpakmentaliteit’ is sterker dan ooit aan het licht gekomen afgelopen anderhalf jaar.

Tijdens dit gesprek met burgemeester Marja van Bijsterveldt, vice-rector Rob Mudde en diverse vertegenwoordigers van maatschappelijk betrokken studentenorganisaties blikken we terug op initiatieven die er zijn neergezet, kijken we vooruit naar het komende (academische) jaar en delen we geleerde lessen van deze turbulente periode.

Zijn er volgens jou onderwerpen die we absoluut moeten bespreken? Laat het ons weten en stuur een mail naar sg@tudelft.nl.

Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Studium Generale TU Delft, de Studentenraad, Thuisbesmet.nl, Social Hub en Science Centre Delft.

Foto: Randy Laybourne on Unsplash