St. Jansbrug

Visit the locations website here.

Welkom op de site van de Delftse Studenten Vereniging Sint Jansbrug. De vereniging is opgericht in 1947, los van een maatschappelijke of religieuze positie. Sint Jansbrug kenmerkt zich in haar frisse kijk op de wereld. Zo was de vereniging de eerste Delftse vereniging die vrouwen en HBO studenten toeliet.

Ondertussen heeft de vereniging ruim 700 leden en behoort daarmee tot de top drie van grootste verenigingen in Delft. De vereniging staat bekend om zijn gelijkwaardigheid en de diversiteit. Het individu is wat telt. Op deze site kunt u alle informatie over de vereniging, de societeit en zijn verbanden vinden.

De vereniging heeft een open eettafel. Dit betekent dat iedereen mag komen eten. Voor meer informatie kunt u kijken bij eettafel.

De agenda geeft een overzicht van de activiteiten voor de komende weken.

Bent u lid of oud lid en nog niet in het bezit van een login? Neem dan contact op met het bestuur door een mail te sturen naar . Zij maken een login voor je aan.