Discussie-avond: “Bepaal je eigen koers!”

In deze roerige tijd van terreuraanslagen, vluchtelingenstromen en oorlogen is het belangrijker dan ooit om bij je eigen normen en waarden te blijven. Op deze discussieavond zal TU-alumnus en persoonlijk leiderschap expert Glenn Weisz vertellen over waarom we de keuzes maken die we maken. Hij daagt je hierbij uit in discussie te gaan over hoe je dicht bij jezelf kunt blijven in roerige tijden.

Glenn is oprichter van het initiatief Studenten Hebben Dorst. Op dit platform worden studenten hands-on tools geboden om bewustere keuzes te maken, beter gebruik van hun tijd te maken en duidelijkheid te creëeren over hun toekomst, zodat ze alles uit de studie halen wat er in zit! Het (E)-boek verschijnt voor het aankomende studiejaar.

Oorlog is van alle tijden. In de jaren 60 stonden de hippies op tegen de oorlog in Vietnam, vanuit hun normen en waarden wilden zij niet deelnemen aan deze oorlog, en maakten dit op een geweldloze manier duidelijk aan de maatschappij.

In de musical “Hair” wordt het verhaal verteld over zo’n groep hippies die vanuit hun waarden tegen het voeren van oorlog zijn en dit op een geweldloze manier duidelijk maken aan de maatschappij. Virgiel Theater zal “Hair” vertolken op 30 mei t/m 1 juni in Theater de Veste in Delft. Kaarten zijn verkrijgbaar op www.virgieltheater.nl.