Recording: Professoren in de Theater Arena | De Bionische Mens: van Protheses naar Upgrades

Entree: € 12,50 (regulier) / € 5 (studenten)

Een avond waarin niets vaststaat en van alles kan gebeuren!

Vanavond gaan drie hoogleraren met elkaar in debat over ‘de bionische mens’. Wat is er mogelijk en hoe ver kun, wil en mag je gaan? In drie korte minicolleges praten de heren u bij en worden ze vervolgens stevig aan de tand gevoeld door cabaretier, columnist en TU-docent Jasper van Kuijk. In de discussie die daarop volgt, wordt u van harte uitgenodigd mee te doen.

De sprekers van deze avond zijn:

• Just Herder – Professor of Interactive Mechanisms and Mechatronics
  • Harrie Weinans – Professor of Tissue Biomechanics and Implants
  • Wouter Serdijn – Professor in Bio-Electronics
  • Project March

Deze editie van ‘Professoren in de Theaterarena’ wordt georganiseerd i.s.m. het ‘Explore your Brain’ evenement van de TU Delft Library in het kader van het 175 jarig bestaan van de TU Delft.

In nauwe samenwerking met de TU Delft en de universiteiten van Leiden en Rotterdam zetten wij in een theatrale setting steeds drie spraakmakende hoogleraren op het podium rondom een actueel thema. Deze onderwerpen worden van verschillende kanten belicht, vanuit de harde wetenschap en/of maatschappelijke en ethische hoek. In een magazine-achtig format met korte colleges, stand-up colums wordt u bijgepraat en doet u mee in de discussie.

Georganiseerd als onderdeel van de TU Delft Library ‘Explore your Brain’ weken, in samenwerking met Theater De Veste.