Science Café Den Haag: Circulaire Economie

Recording: Science Café Den Haag: Circulaire Economie

Bevlogen wetenschappers vertellen op een laagdrempelige manier over maatschappelijke thema’s en gaan met het publiek en elkaar in gesprek.

PROGRAMMA: DINSDAG 30 OKTOBER   |   Meld je  hier aan
19.30 uur Inloop
20.00 uur Welkom door Eveline van Rijswijk
20.05 uur Arnold Tukker: Waarom mag je auto in 2100 maar 1 kilo wegen als we eeuwige groei willen?
20.20 uur Ingrid de Pauw: Hoe ontwerp je een product dat niet eindigt bij het restafval maar een tweede leven kan krijgen?
20.35 uur Marjanne Cuypers-Henderson: Moet jij gaan leven als een plant om echt duurzaam te zijn?
20.50 uur Gesprek onder leiding van Eveline van Rijswijk
21.15 uur Borrel

Cybersecurity, Space en Circulaire economie, een greep uit het aanbod van Science Café Den Haag. Bevlogen wetenschappers vertellen op een laagdrempelige manier over maatschappelijke thema’s en gaan met het publiek en elkaar in gesprek. Ook zin om in een avond ondergedompeld te worden in de wetenschap? Kom dan naar het eerst volgende Science Café Den Haag. De Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek, TU Delft, Universiteit Leiden, Erasmus Universiteit Rotterdam, Gemeente Den Haag, Centrale Bibliotheek Den Haag, De Haagse Hogeschool, Central Innovation District, Studium Generale Delft en Studium Generale Leiden verzorgen samen een actueel programma met topsprekers.