Getekend: Audities

De theaterproductie van Getekend is in volle gang. Met een enthousiast productie bestuur bestaande uit studenten en drie gemotiveerde commissies zijn er al een paar hele mooie dingen gemaakt. In februari zullen de eerste repetities  plaatsvinden maar daarvoor moeten er eerst acteurs gevonden worden! Gewapend met posters en flyers, die gemaakt zijn door de designcommissie, ging de promocommissie bij alle verenigingen in Delft langs. Van studieverenigingen en cultuurcentra tot studentenverenigingen, niks was na hun harde werk nog postervrij.

Op de borrelvloer van deze verenigingen werd menig enthousiasteling gevonden die maar al te graag wilde auditeren om een plekje te veroveren op het toneel. Wil jij ook nog mee doen? Stuur dan voor 18 december een mailtje naar audities@getekenddelft.nl, en wie weet speel jij in mei wel mee in de grootste theaterproductie van Delft!