Zoek je een bijbaantje?

Voor onze pool met flyeraars en poster ophangers zoeken wij nog studenten die wat bij willen verdienen. Studium Generale (SG) is er voor studenten van de TU Delft. SG wil bijdragen aan de academische vorming van studenten en aan het maatschappelijk debat over de rol van techniek en ingenieurs in de moderne samenleving, zowel op als buiten de campus van de TU Delft. SG stelt je wereld in een ander licht. Bezoek onze lezingen, workshops, debatten, films en documentaires over de meest uiteenlopende onderwerpen met bekende en onbekende wetenschappers, schrijvers, journalisten of politici, vaak op de scheidslijn van techniek en maatschappij en soms controversieel en altijd kritisch. Wij programmeren voor een groot deel op de campus in samenwerking met en bij de studie- en studentenverenigingen.

Heb je interesse of een vraag neem dan contact op met Studium Generale of bel 015-2785235.