Getekend: Repetities

Na succesvolle auditiedagen en een lang, en zwaar beraad waren Reinier Noordzij en Albert van Andel eruit: de acteurs voor de tekstrollen waren gekozen! Negen studenten en één docent kunnen zich gaan voorbereiden op hun rollen in de productie.

Op maandag 9 februari was de allereerste echte repetitie! Het script van Reinier werd goed ontvangen. Tijdens deze repetitie werd er vooral uit het script gelezen ,en gelachen, en probeerde de acteurs meerdere rollen zodat deze later goed verdeeld kunnen worden. Zo vormt Albert de acteurs langzaam tot de ideale oorlogsheld, de onzekere student, de soldaat, de verzetsstijder of geliefde. Vanaf nu wordt elke week een deel van het cultuurcentrum op de campus overgenomen door de nieuwe groep acteertalenten. Het stuk gaat zich vormen.

Getekend Repetities