AEGEE Summer University Informatieavond

Heb jij nog geen zomerplannen? En wil jij een geweldige vakantie beleven met studenten uit heel Europa!?

Summer Universities zijn zomervakanties speciaal voor studenten. Voor studentenprijzen twee tot drie weken weg samen met een groep studenten uit verschillende landen in en rond Europa! Er zijn per jaar meer dan 70 keuzes, inclusief Delft! De vakanties worden georganiseerd door AEGEEers speciaal voor jou! Of je nu naar het warme Spanje wil of naar het koude Rusland, er is altijd een SU voor jou!

Op twee momenten is er een informatieavond waar jij kan ontdekken hoe je mee kan en wat er deze zomer allemaal te beleven valt op de Summer Universities.Voor meer informatie, check de Facebookpagina waneer deze online komen of contacteer het bestuur: Board@aegee-delft.nl

1 februari komt een preview van alle Summer Universities online en 15 maart de uiteindelijke lijst!