‘Verandering’ door Arjen Lubach

Arjen Lubach komt naar de TU Delft! Op 21 november bespreekt Lubach op satirische wijze het thema ‘verandering’; aan de hand van voorbeelden uit zijn eigen carrière, zijn leven en ervaringen met literatuur, televisie en het (sociale) internet.

Tijdens de lezing focust Arjen Lubach zich op hoe taal invloed heeft op de manier waarop wij denken en hoe daarmee je perceptie kunt veranderen. Met zijn scherpe logische analyse, geïllustreerd met beelden over de processen die de mens doormaakt als we een verandering ondergaan, zorgt Lubach voor een onvergetelijke ervaring.

Arjen Lubach

Arjen Lubach schrijft, presenteert, acteert en zingt. Vanaf 2014 heeft hij zijn eigen satirische nieuwsprogramma ‘Zondag met Lubach’. Je kent hem waarschijnlijk van de YouTube hits “The Netherlands Welcomes Trump in His Own Words“ en de Game of Thrones spin-off trailer waarvan velen dachten dat het een echte spin-off trailer was.

Op 12 oktober jongstleden heeft  Zondag met Lubach de Televizierring gewonnen, de belangrijkste prijs voor Nederlandse televisie.

In samenwerking met Sports & Culture TU Delft