OWee 2014

OWEE 2014 - 2 (1) Na vele zonnige jaren stond SG weer eens op een natte OWee infomarkt. In de koudste augustus in de laatste eeuw hebben wij ervoor gekozen om maar eens niet de nieuwe studenten naar SG te lokken met gratis speeltjes – zoals een bloempot met SG zonnebloem, of een SG fietslamp – maar met een interactief object die ze uitdaagde om na te denken en een mening te formuleren over enkele prikkelende (of stupide, hangt ervan af wat voor gevoel voor humor je hebt) stellingen.

Stellingen zoals “de overheid begrijpt niks van techniek,” “een kernramp of twee hoort erbij,” en “Aliens zijn hier op Aarde.”

Je kon kiezen uit een ja of nee antwoord, en dat vervolgens bekrachtigen door een groene of rode ballon op te pompen. Zo werd na veel pompbeurten duidelijk waar de meningen naar toe neigden.

En natuurlijk werd SG vergezeld door haar partner VOX Delft, die met een nieuwe poster- en flyeractie haar bereik onder studenten wil vergroten.

One thought on “OWee 2014”