Glitch art is created when you manipulate an image with an abundance of effects so a new visual emerges. And the good news? Everyone can do it!

Glitch art is created when you manipulate an image with an abundance of effects so a new visual emerges. And the good news? Everyone can do it!
De Verkiezingen komen er weer aan, de campagnes zijn begonnen. Momenteel is het vooral corona dat de klok slaat, heel begrijpelijk. Dat neemt niet weg dat er andere belangrijke thema’s de aandacht verdienen. Welke koers gaat het land varen op het gebied van werk, zorg, veiligheid, en niet op de laatste plaats, het klimaat?
After the enormous success of the previous Introduction to Argumentation workshop, the TU Delft Debating Club will be doing another one for the start of the next semester.
The Matrix was vooral dystopische sciencefiction toen het uitkwam. Anno 2020 lijkt het steeds accurater. AI neemt steeds meer over in onze maatschappij, de mensheid is verslaafd aan de nepwereld van het internet en Techbedrijven zuigen alle informatie uit ons, alsof we menselijke batterijen zijn die hun systemen voeden.
Applying the perspective of decoloniality to design and engineering provides a way to rethink the Western model of how we shape and give meaning to our world.
Je studententijd wordt vaak de mooiste tijd van je leven genoemd. Maar steeds meer studenten hebben het zwaar, zo bleek de afgelopen jaren, ook vóór de pandemie en het online onderwijs. Ze zijn overspannen, neerslachtig en eenzaam, hebben concentratieproblemen en angstaanvallen. Hoe komt dit?
This is the second meetup of the Verse It! poetry club, with the theme “Fear of the Unknown“. The featured poet for the month is Vincent Cellucci, followed by an open mic. Everyone can join!
The year 2020 was a trying year for all of us due to the COVID-pandemic. What does it mean to be an academic in these difficult times and what can we learn from what we have experienced?
For better or worse, Western European culture has managed to impact and dominate much of the world for centuries. In this introductory lecture, learn about the decolonisation movement and the peoples and cultures it seeks to empower.
Imagine the Netherlands and most of Europe has been flooded. The African Union decides to close all borders to all displaced people except their own citizens. What would you do? Where would you go? And to whom could you turn for help?